maandag 16 mei 2011

Wie woont er in de Droomvallei?

Op 11 mei was het dan eindelijk zo ver: de workshop "Wie woont er in de Droomvallei" voor ouder en kind. Het vervolg op de eerste Droomvallei workshop van maart 2011.

Het was prachtig weer! Beide workshops zijn lekker buiten uitgevoerd, tussen de fluitende vogeltjes en rondvliegende vlinders.

Het door mij gemaakte grote boek en "Geheimen Schilderij"  zorgde voor stralende en verraste snoetjes. En de creativiteit van de deelnemers aan de workshop heeft mij wederom verbaasd. Zoals ik al eens eerder schreef: ik zorg voor de randvoorwaarden, de deelnemers voor het resultaat. Eindelijk weten jullie nu wie die mooie vogel is die op de kaart staat! En zoals ik heb begrepen, wordt daar nu bij enkele gezinnen nog over nagepraat.... mooi!
Wachten op de workshopdeelnemers!

Het Droomvallei verhaal

Het geheimenschilderij wordt goed onderzocht!


Het eindresultaat
Wil je ook eens een Droomvallei workshop meemaken? Ze zijn er in vele soorten en maten. Voor gezin, volwassene en kind, bedrijf, BSO.... meer info op http://www.droomvallei.net/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten