zaterdag 10 maart 2012

Buiten de lijntjes

Regelmatig plaats ik kleurplaten op mijn Blog die ik weer deel via Facebook en Twitter.
Ik zet er dan bij dat ik het erg leuk vind om de ingekleurde kleurplaten terug te krijgen via de mail.

Sonja mailde de kleurplaten van haar en haar kinderen met het volgende bericht erbij:
Bij deze de foto's van onze kleurmiddag! Deze eerste heeft Jeroen (zoon 1jr en 5 mnd) juichend gemaakt.
De volgende in rij is de mijne en de 2 daarna zijn van Carlijn (4 jr). Ik vond het gewoon zulke leuke kleurplaten en we hebben met heel veel plezier gekleurd vanmiddag!





Of ze wel mooi genoeg waren om ze te laten zien, vroeg Sonja zich af.

Ik vind van wel.
Kleuren hoeft echt niet altijd binnen de lijntjes. Het gaat om het plezier en het ontdekken.
Het aanvullen, naar je eigen hand zetten.
Binnen of buiten de lijntjes.

Het zelfde geldt voor het Droomvallei voorleesinkleurboek.
De tekeningen zijn sober gehouden, zodat de lezertjes er hun eigen draai aan kunnen geven.
En dat gebeurt ook, krijg ik terug.
Daar gaat het om.

Veel plezier!!
PS Als je KLEURPLEZIER invult bij de opmerkingen, stuur ik gratis een extra creatief pakketje mee met het boek, met allerlei leuke verrassingen! Deze actie is niet geldig samen met andere aanbiedingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten