zondag 6 maart 2011

Laat het los ...!

Makkelijk gezegd, loslaten.
Laatst.
Zieke zoon. 39,7 graden koorts, al dagen.
Volgende dag:  workshop gepland.
Wat te doen?
Ik ben al twee dagen op cursus geweest waardoor ik zoon niet heb kunnen ondersteunen.
Zal ik dan woensdag zorgen voor een alternatief waar mijn zoon heen kan?
Of...
Wikken...
Wegen...
Workshop afgezegd.
Met pijn in het hart voor de aanmelders.
Gelukkig wel een alternatief kunnen bieden maar goed.
Je ziet het liever anders.

Laat - het - los.
Ja ja.
Ik ga mijn eigen workshop maar eens volgen ;).


herfst 2011 Schilderschuurtje Breda Haagse Beemden 9.30.
(huiskamer/tuin workshop).
Deelname aan de workshop kost 15 euro.
Aanmelden kan via hetschilderschuurtje@live .nl, nog enkele plekken beschikbaar.

1 opmerking:

  1. Hallo Esther,
    die workshop van jou heeft wel wat in gang gezet.
    De dag erna liep ik de hele dag te geeuwen en om de haverklap naar het toilet, die tip om veel te drinken is niet voor niets.
    Dank ook voor het doorsturen van loslaten.
    Vandaag de tekeningen besproken. Ziet er goed uit, vooral hiermee doorgaan , mezelf tijd gunnen en genieten!!
    Kom vast in juni bij een volgende workshop
    groetjes
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen