vrijdag 7 september 2012

Verjaardag in de Droomvallei

Vandaag ben ik 40!
Op verzoek van mijn heren geef ik een prinsen en prinsessen feestje.
Ze zijn al weken voor me aan het knippen en plakken.
Ik ben heel benieuwd naar de creaties.
Ik mag geen kast meer open doen en hun slaapkamer is verboden terrein.

Inmiddels hebben ze al wel wat dingetjes verraden.
Ik krijg een roze olifant.
Ze hebben hem gisteren gekocht.
Nu staat hij even bij de buurman, die heeft er vannacht voor gezorgd.
De hele ochtend rennen ze al heen en weer naar de buurman om te kijken of hij al wakker is.
Vandaag vieren we het nl met het gezin.

Jongste had gisteren al wel wat verklapt!
Hij maakte deze tekening van mijn cadeau.
Gevonden op straat.
Ziek geweest.
Maar nu weer beter.

Aha! Zei ik. Een Roze olifant.
Maar wat blijkt?

Welkom Jut en Jul!
Of zullen we ze Joris en Jet noemen?

En in de Droomvallei winkel lekker nieuws:
Deze natuurlijke wierook.



Samengesteld en vervaardigd met alleen maar natuurlijke ingrediƫnten.
Heerlijk voor kinderen.
Gewikkeld in een prachtig zijden doekje.
Ze hoeven niet eens aangestoken te worden, ook in de doek verspreiden ze een heerlijke geur.


Groeten uit de Droomvallei!

Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten